Thursday, February 28, 2008

LODGING

Malo yalipo? = Do you have any rooms available?

Ni ndalama zilinga chipinda chimoza cha munthu umoza? = How much is a room for one person?

Munthu = Person

Kasi vipinda vili na vyakudika? = Does the rooms have beddings?

Gombeza = Blanket

Vyakudika = Beddings

Niyawone malo ndakha = May I see the room first?

Chikulu = Bigger

Kutowa = Clean/beautiful.

Mbwenu, nitolenge = OK, I'll take it.

Nikhalenge ma usiku gha wiri = I will stay for two nights

Kasi munga sachizgaso hotelo yinyake? = Can you suggest another hotel?

Chakurya cha mulenji = Breakfast

Tiyi = Tea

Chakurya chamuhanya = Lunch

Chakurya cha namise = Supper

Chakurya cha namise ni nyengo uli? = What time is supper?

Chakurya cha mulenji ni nyengo uli? = What time is breakfast?

Chonde muni nozgelemo mu chipinda chane = Please clean my room.

Chipinda = Room

Chane = Mine

Kasi munganiusga pa nyengo ya 2 koloko namise = Can you wake me at 2 O’clock in the afternoon?

Nkhukhumba kuluta = I want to go.

No comments: